Case 9

VerzamelaarsJaarbeurs

Het bedrijf

De grootste beurs op het gebied van verzamelen in Nederland, met bezoekers uit heel Europa. Vindt  twee keer per jaar plaats in Jaarbeurs Utrecht. Doel: zoveel mogelijk media coverage in aanloop naar de beurs realiseren om bezoekers te interesseren voor de beurs. Wij richten ons daarbij op een publiek van dagjesmensen vanwege het grote aanbod aan vintage, antiek en designartikelen.
 

Activiteiten

Persbenadering met diverse invalshoeken, zoals interviews met verzamelaars, uittips in magazines, lezersacties in de media en journalisten uitnodigen voor een bezoek aan de beurs. Resultaat: elke editie veel publicaties, cultuur- en uittips in nationale radioprogramma’s, interviews in landelijke kranten en televisieoptredens op o.a. RTL4’s Koffietijd en Radio 1.
 
VORIGE

De beurs als uittip in Margriet

Interview van kunstenaar & verzamelaar Pet van de Luijtgaarden in regionale kranten

Lezersactie van de beurs in magazine Woonstijl