Internationale vrouwendag
Nederland telt meer dan een half miljoen éénoudergezinnen. Verreweg de meeste bestaan uit alleenstaande vrouwen met kinderen. Deze groep verkeert vaak in isolement en heeft een laag inkomen. Stichting Single SuperMom heeft als doel het vergroten van de economische zelfstandigheid en zelfbeschikking van deze kwetsbare groep. Dat doet de stichting met het organiseren van activiteiten, activeringstrajecten en opleidingen.
Activiteiten
Op Internationale Vrouwendag lanceerde de stichting nieuwe trainingen voor alleenstaande moeders in het Amsterdamse Rosarium. Met Koningin Máxima als eregast. De PR Boutique was verantwoordelijk voor het mediabeleid van dit event in nauwe samenwerking met de Rijksvoorlichtingsdienst en de Gemeente Amsterdam. En voor de begeleiding van 40 verslaggevers, nieuwsdiensten, cameraploegen, persfotografen en bloggers. Dit resulteerde in mooie publiciteit in o.a. het Algemeen Dagblad, Telegraaf Vrouw en WendyOnline.